karanismom7 Arkadaslar merhaba bebeğim 55 günlük eczane 1 damla verin dedi fazlası zarar dedi 400luk. Bugün doktorumuz 1 PUF (yani fisfis) yada 3 damla dedi siz nasıl kulllandiniz
anneann karanismom7 bir fıs /3 damla bebeğinizin böbrek sorunu gelişimsel bir problemi yoksa bu şekilde kullanın
cnhavva karanismom7 bizde o sekilde kullaniyoruz bize doktor bide dil altina damlatin dedi ordan emilimi daha kolay oluyomus
ebosum17 karanismom7 bir fıs kullanmak damla hesabından daha kolay oluyor. Fazla kaçma durumu da olmuyor. Çokta iyi bi ürün hiç kabızlık falan yapmadı bizde
birerkekbirkizannesii karanismom7 ben bır puf olarak kullanıyorum dırekt yutuyor damlayı gerı dılıyle cıkarıyor
maygirl karanismom7 puf olarak berirseniz 3 damla yerine geciyor zaten onu demek istemis.damlatrsaniz 3 damla puf olarak verirseniz 1 puf
char karanismom7 1 fis =3 damla. Bizim doktor da öyle dedi. Eczacılar neden her şeye burnunu sokuyor anlamıyorum.Doktorlar ne derse o. Sizin zamanlarınızda ne kadar veriyorduk hatırlamıyorum.