sadecoffeee leylaaksuu iki tatlı kaşığı nescafe iki tatlı kaşığı şeker karamel hepsini bıztt bıztt efsane oluyo 😅
Ymomm leylaaksuu herhangi bir nescafeyi sütle karıştırın çırpın ve buzlar harika oluyor yerime de için
leylaaksuu sadecoffeee Ymomm evde nescafe yok ya filtre var bir de phılıps kahve makinesi var espresso çekiyor süt haznesiz olandan 😓
Ymomm leylaaksuu filtre kahveyi dondurarak yapıyorlar sanırım ben granül ve nescafe denedim sadece :)