Deletedmom_281 usenmedimyaptimbirvelet off ben de alicam ama resmi bayiligi olmadigi icin burada ya bozulursa ya da bisi olursa diye korkuyorum 🥲
usenmedimyaptimbirvelet Deletedmom_281 canım garantisi var zaten, ama resmi bayilik dediğin ne anlamadım, dükkan falan diyorsan zaten yok Online üzerinden satıyorlar almanyada resmi bayiliği
bebisliozlem usenmedimyaptimbirvelet ben işte direkt almancı akrabalara parasını verip onların getirmesini istiyorum aslında para konusunda da 15 bin-20 bin gibi bir fiyat farkı söz konusu Almanya’da daha uygun yani buraya göre
Brokolilim babyyboy25 Şimdiye kadar aldığımız her şeye güzel süper çok gerekli dedikleri için aldık evin süs eşyası oldular hep 😂😂 modası geçincede övgü yerlerini gereksiz eleştirisi oldu Buda öyle olmasın 😂😂
bebisliozlem babyyboy25 ay ben bununla ilgili birkaç gün önce post açacaktım görgüsüz diyen olur diye açmadım 🤣 @forumgurmesi bebeğim benim de radarımda bu ürün 🤣 bende yıldönümü hediyesi olarak kocamdan dilenmek istiyorum 😁 benim pahalı bir şey almaya cebim korkarak uzaklaşıyor 😁