Kızlar selam oğlum tam 9 aylık, normalde basucumda sallanan beşikte uyuyordu ama ben dün işe başladım ve 6ya doğru kalkıyorum cocuk da benle bir uyanmasın diye yavastan odasına geçirmek istiyodum ki bugün bir baktım beşikte ayağa kalkmış başaşağı sarkıyor 🫨 elim ayağım buz kesti telaştan. Bu aksam ilk kez kendi odasına kendi yatağına yatırdım bizm odamızla birleşik, kamerasını da kurdum uyutuyorum şimdi, yarın da dr gidicez zaten ona da danışacağım.
Siz ne zaman ayırdınız odasını yatağını? Çok gariphissediyorum şuan🥲 bu hafta hem iş hem oda ayırma üst üste geldi