Arkadaşlar kızımla 5 gündür tuvalet eğitimine başladık 3 günden sonra söylemeye başladı dün sürekli çiş çiş dedi bir kere kakasını yaptı gördü sonra çekindi bugunde 2 kere yaptı çişini altına da yapmıyor tutuyor sizce nasıl bir yol izlemeliyim böyle bişey yaşayan var mı