Mommyhann çok geçmiş olsun gerçekten o koltuk belki iğne insanı geriyor ama aslında çok basit ve çok kısa işlemler çekilen acıların, ağrıların yanında hiçbir şey ☺️ üniversitede okurken çene cerrahının yanında asistanlık yapmıştım implant yapmaları bile yemin ederim 10 dk ☺️ sadece ilk iğne yapılırken hissedersen hissediyorsun ki bazı hekimlerin eli gerçekten çok hafif onu bile hissettirmiyorlar sonrası zaten çok kolay oluyor ❤️