irem4rc bizde 3 ay 11 günlüğüz bizde gaz damlası kullanıyoruz. Herkes bana da söyledi ama içime sinmediği için içirmedim. Eğer içine siniyorsa içir. Nedense önyargılı oldum bu konuda ama gaz damlasını da veriyorum. Kimyonlu su kötü de gaz damlası mı iyi diye kendi kendime çelişiyorum ama gaz damlası eczaneden alındığı için güven veriyor sanırım 😊