Melisa500
Maalesef spiral rahmi açık bıraktığı için sık sık tekrarlıyor bende 3 sene korundum . 3 sene boyunca da idrar yolu enfeksiyonu oldum .
Doktora sorduğumda bana aynen böyle söyledi çıkmadığı sürece geçmez . Bende çıkarttım ondan belli de olmadım .
Yani nasıl korunacağımızı şaşırdık vallaha