Hanımlar bu makineyi gördüm bir kaçgündür. Fiyatı uygun yorumları güzel ama emin olamadım. Çekimi güzel, şarjı iyi giden bir dikey süpürge arıyorum. Kullanan var mı aranızda bundan? Nasıl memnun musunuz? Ya da kullandığınız, memnun kaldığınız başka dikey süpürge varsa önerilere açığım☺️