Ahsensmom_ bende oğlumu kısa buluyorum yaşıtlarına göre ama takmıyorum 2 ya da 3 yaşına kadar boya değil kiloya bakıyor doktorlar gelişim açısından kilosu iyiyse gelişimide iyidir belli yaştan sonra önemsiyorlar boyu ki doktorda normal demiş zaten persentilden bakın sizde isterseniz dediğim gibi benimde oğlum bana kısa geliyor ama çok problem yapmamaya çalışıyorum sağlığı aklı yerinde olsun daha minicikler sonuçta sporla yüzmeyle uzar boyları merak etmeyin uzamasada sorun etmeyin kendinize 💐💐❤️