betiii Kızlar merhaba ürünlerin hepsi sıfırdır sadece yıkayıp kaldırdım çok uygunu satacağım inşallah beğendiklerinizin fiyatını ve ayini sorabilirsiniz
ellerimtombik1 betiii Hepsi çok cici almak isterdim fakat bir yaş kışa denk geliyor benimkiler altı aylık 😊
betiii ellerimtombik1 ben de ilk hamileliğimde onu hesaba katmadığım için bir yığın elbise almışım böyle