sena68 4 aylık oğlum uykuya dalarken ses çıkartmaya başladı.Sanki bir şeyler anlatmaya çalışıyor ne bileyim canı acıyormuş gibi de üzülüyorum ne olabilir acaba
nursnmh sena68 9 aylik oğlumda öyle kendi kendine nini söylüyor yani ben öyle anliyorum aylardir öyle anlamlandiramadigim sesler o yüzden böyle diyemiyorum.
Minnok sena68 bizimki de öyle 4 aylıktan beri ııığ ıığ hıığ ağğğ ninni söylüyor kendine uyuma ritüeli gibi yaptı şu an 9 aylık hala memede uyumak istediğinde öyle yapıyor
sena68 Konuşmaya çalışıyor gibi tek bir ses değil uykuya rahat geçmek için mi acaba yoksa uykuya mı direniyor
sena68 Ben sürekli uyuturken ninni söylerim.Gün içinde şarkı söyleriz beraber belki onlar geliyordur aklına 😂