İlk çocukta çatlağınız olmayıp 2. De olan oldu mu yoksa genetik mi biraz çatlaklık ilkinde yoktu benim gerildiği zamanlar falan daha çok yağlardım çatlak önleyici sürerdim bunda sanki daha az geriliyor çok yağ falan sürmüyorum önleyici sürüyorum sadece bi taraftanda çatşar mı acaba diye korkuyorum