Deletedmom322 Merhaba arkadaşlar, 7 ay 7 günlük bebeğim var ve Ben bugün adet oldum🙈 ilk ergenliğe girdim de sanki ilk kez oluyomuşum gibi hissettim. Beklemiyordum da. Emziriyorum bu arada. En geç ne zaman oluyo bu adet acaba, çok geç olunca sıkıntı mı olurdu?
Fulyag Deletedmom322 Ben de 7 ay 7 günlükken olmuştum hiç istemesem de 😁 Bildiğim kadarıyla 1 seneye kadar normal
SenaBetul Deletedmom322 annem bir buçuk sene olmamış bende 4 aylığız 1 aydır olmuyorum ondan önce lohusa kanamam çok geç bittiği için
deletedmom719 Deletedmom322 bende 6.ayda oldum. 2. Adet günüm 10 gün gecikti bilgin olsun diğer ay gecikme yaşayabilirsin normalmiş 😊 bende geç olsun falan diyordum da şişkinlik gidiyor iyi oluyor
Deletedmom114 6 bitecek hâlâ olmadım süt koruyor diyorlar emzirmek geciktirirmiş, doktorum 1 buçuk seneye kadar normal dedi 💁🏻♀️
Deletedmom322 Deletedmom114 yaa keşke ben de olmasaydım, böyle iyiydi 😂 ama onun verdiği şişkinlik de duruyordu. Belki o geçer. Neyse hayırlısı bakalım 🤗
Deletedmom322 deletedmom719 evet Düzensiz olabilirmiş. En çok şişkinliğim giderse diye mutluyum 🙈 kilolar gitti gibi ama şişkinlik var. Bakalım görcez 🤗