Bebeğim 10 günlük bugün topuk kanı sonucu için sağlık ocağından arandım ve tekrar topuk kanı vermem gerekiyormuş fku değeri yüksek çıkmış. İnternetten bakınca canım çok sıkıldı ağlamaktan helak oldum. Başına böyle bir şey gelen var mı sonrasında düzeliyor mu ? Topuk kanı alındığında bebeğim açtı ondan olabilir diyorlar. Lütfen yardım 😭