nonema Kızlar merhaba 4 gün önce sezeryan doğum yaptım yaram cok ağırıyor oturup kalkarken özellikle yatarken yataktan kalkarken. Var mı öneriniz tavsiyeniz?
kaandurumoms nonema tayt giyin daha rahat hareket ettim dikiş tarafını sıkan tarzda olmasın sadece toplasın karnınızı birde sırtıma sıcak torba koydum ağrıyı hafifletmişti
birmommy nonema çok normal daha yenisiniz ben göbeğimi sarınca çok rahat etmiştim ağrı çok az oluyordu korse için erken ama ben penye şalımla sarmıştım