mervee123_ Kızlar bebeğim 2 aylık oldu birkaç gündür bacaklarında titreme var hastahaneye götürdüm doktor nöroloji doktoruna gönderdi randevumuza daha 13 gün var o zaman gelene kadar meraktan ölücem galiba başıma böyle birşey gelen var mı bilgisi olan yada
Kuzucukumsu mervee123_ benim oğlanda vardı bu özellikle emerken filan oluyordu doktor elini koy titrettiğinde titreme geçerse elini koyduğunda sıkıntı yok demişti
huma216_ mervee123_ bizdede titriyordu bazen canım ama çok şükür yok şuan korkma bence korkulacak bisey yok arkadaşımın bebeğimde öyleydi ondada şuan bisey yok bebeklerde olurmus
momsalparslan mervee123_ anlık bir titreme doktor daha sinirleri tam oluşmadığı için notmal dedi eğer titrerken göz kaynası ellerde ayaklarda katılaşma falan yoksa normal dedi takip ettim gece emzirmeye kalktığımda emerken oluyordu sadece bir bacağı
mervee123_ Tursununannesi anlık oluyor yeni olmaya başladı önceden yoktu bugün aşısı vardı sağlık ocağındaki doktora gösterdim aşıyı yapmadı nöroloji sonucunu bekleyelim dedi
mervee123_ momsalparslan benimki bazen bir bacağı bazen diğeri ve bazende aynı anda oluyor sadece bacaklarda tek var
momsalparslan mervee123_ bebeklerde normal diye biliyorum bizim geçti artık olmuyor 2 buçuk 3 aylıkken oluyordu şimdi 4 aylığız
eymenku Benim bebeğim de öyleydi anlık olup geçiyordu hatta bir keresinde emzirirken çok titredi elimle tuttum geçti ama toplasak 5-6 kez olmuştur titreme çok fazla değildi
mervee123_ momsalparslan iyi çok şükür darısı bize inşallah siz. Çocuk doktoruna mı yoksa nöroloji doktoruna mı gittiniz acaba
mervee123_ Kuzucukumsu bana da aynı şeyi söyledi eğer elini koyduğunda geçmezse sıkıntı olabilir geçerse birşey olmaz dedi