hk29 sma optıpro kullanıyorum memnunum mamayı yenı alıcaksanız kucuk paket alın ılk bas her bebek her mamayı begenmıyormus yerse bebegınız aldıgınız mamayı oyle alırsınız buyuk paket. Bebegıme kalan mamayı vermıyorum cunku verılmemesı lazım yapıldığı an tuketılmesı lazım dıye biliyorum onun ıcın az yapıyorum doymazsa bır daha yapıyorum ama genelde ben mamayı dısarıda kullanıyorum onun ıcın gunde bir kere yapıyorum