serapgs09 Arkadaşlar molfix,can bebe,baby me,Jenny wily, soffie,sleepy bebek bezlerini denedim hepsi de lastik izi bırakıyor bir beden büyük bile kullandım gene aynı sizlerde de oluyor mu acaba önerisi olan?
Ozgull serapgs09 bacakları tombik olunca öyle oluyor maalesef benim oğlum da öyle bir beden büyük de işe yaramıyor burda görmüştüm bir bayan yazmış lastiklerini koparıyordu bir hafta yaptım ama bu sefer kakası dışarı çıkıyor
1alpercocuk serapgs09 minies hiç lastik izi bırakmıyor ben bu durumdan muzdarip olduğum için artık sadece minies kullanıyorum memnunum
Melek36 serapgs09 Biz prima kullanıyoruz ama bizimki de kıpkırmızı oluyor lastik yerleri. Tombik bacaklarımız var ben ona bağlıyordum. O yuzden bezi hiç değiştirmedim.
meliss14 benimde muzdarip olduğum şey bende bi numara büyük kullanıyorum ama kalıyor.bezini bağlamadan o lastikleri elimle açarak genişletiyorum
Ahseninannesii @serapgs09 ben prima kullanıyorum hiç lastik izi olmuyor. Önceden sleepy kullanıyordum oluyordu lastik izi
serapgs09 1alpercocuk Bi o kaldı benim denemediğim valla migros yok bizim bulunduğumuz yerde yoksa onu da dememiştim çoktan
Fatmanur68 serapgs09 Slepy kullanırken benim bebegimdede iz yapıyordu şimdi minies kullanıyorum ve hiç iz yapmıyor bence minies deneyin minies güzel
wonderwomen serapgs09 canım ben iç bariyerini yırtıyorum yani komple yırtmıyorum o lastiği hafif koparıyorum o yüzden o sorun olmuyor. dışarıyada sızmıyor istersen öyle dene
Seda5431 serapgs09 bizde prima kullanıyoruz canım bende 1 beden büyük alıyorum iz yapmadın canı acımasın diye ama gene aynı gene aynı 🤷♀️🤦♀️
DBsvn serapgs09 evet kalın bel kısmında da lastik yok bu yüzden orayada iz yapmıyor kendiniz ayarlıyosunuz sızdırma da yapmıyor gece boyu
Sanslianne serapgs09 Prima premium care iç lastikleri esnetince iz yapmıyor ve goon hiç iz yapmıyor deneyebilirsiniz.
Batininannesi serapgs09 Prima premium care çok yumuşak bi dokusu var canım lastik izi bırakmıyo, öneririm