esraeylul30 her bir ek gıda öğünü yerine bir mama eksilteceksiniz anne sütü+ ek gıda olacak sekilde kalacak zamanla bu da hem kolaylik hemde fayda saglayacak, mesela günde 3 kez mama veriyorsunuz diyelim 6. Ayda öğlen yemeği başladınız onun yerine 1 mama eksiltip günde 2 kez mama vereceksiniz 7. Ayda kahvaltı basladiniz 1 mama eksilteceksiniz 7.5 ayda ara öğün eklediniz bir mama eksilteceksiniz öyle düşünün