Rabiiul ay bizimki de aynı 10 ay 1 haftalık. Bayılarak yediği şeylere bile ağzını açmıyor. Ya da ağzından atıyor, yere atıyor. Zar zor çorba içiyor o da bazen. Diş doktoru üst dişler çok sürmez gelir demişti ama onlar da görüntüde yok. Atak zamanı diye belki ne bileyim sinir oldum kaç gündür 😅