Ben Igor almıştım lade muadil denilmiş ama asla değil lc altı kaymaya çok müsaitti igorlar kaymıyordu ben komple plastik olanını almıştım denizdede giymişti sitenin havuzundada giymişti temizlemesi ve kuruması kolay olduğu için. Adidaslar ben bu sene aldım ama kumaşı sanki biraz fazla sıcakta yakacak gibi duruyor. Igor alırken bana göre olanında vardı hayatımda giydiğim en rahat sandalet ola bilir kızımda kesme gibi bi durumda olmadı çocuğun ayak yapası ile alakalı bence