26günlük kızım var uykuya geçişte vs kullanalım diye emzik almıştım.çok tutmadı ilk günler sadece çok açken yanına gelesiye ya da alt değişiminde kullanıyorduk 1dj falan. Son üç gündür karnı tok olsa da ellerini emiyor emzik veriyorum onu da emiyor. Sütüm baya geliyor ama bugün açtır diye mama da verdim emzirdikten sonra yine emzik istiyor ağzı asla durmuyor anlamadım sizce sıkıntı nedir