Merhaba biz Aralık ayında beri her ay başı rahatszlanıyoruz aralık ve nisan ayında yatışımız oldu alerji polikliniği götürdüm sabah akşam günde iki kere cortair ilacını verdi hava olarak bnmle aynı durumu yaşayan var mı acaba bir ay bu şekilde kullanıp bi ay sonra kan sonuçlarına göre ya yaz kış ya sadece kış ayında kullanım için ilaç vereceğim dedi benzer durum aynı durum yaşayan var mı acaba 😔