Arkadaşlar 12 yaşında kızım yoğun adet kanaması yaşıyor 10 gün sürüyor ve 1 hafta azalmadan şiddetli bi şekilde devam ediyor sürekli her yeri batıyor yarın kadın doğuma randevu aldım ama acaba hematoloji bölümüne mi gitmem gerekiyor aynı zamanda burun kanamaları da çok oluyor böyle bişey yaşayan var mı ?