prensesdiana Bebeğim 7,5 aylık. 2 saatliğine tırnak yaptırmaya gittim geldim ruhu bile duymamış gibiydi yokluğumu fark etmemiş bile yoksa erken mi daha kız insan iki ağlar arkamdan
Aklimideliricem prensesdiana insan iki ağlar arkamdan Sjjsjdjdjjsjdj ağlamasın işte ne güzel keyfine bak😂😂
Deletedmom_216 prensesdiana bacim daha anlamiyolar o kadar benim ki 13 aylik oldu nerdeyse 2 aydir felan ben olmayinca agliyo. Ondan kisa bi sure oncede ben giderken beni gorurse mizirdaniyodu o kadar 😂
Gmzakts19 prensesdiana benm küçük şerefiszde hiç aramıyor başkasının kucağına gidiyor arkasına bakmadan. Ananede bütün gün ancak emmek isterse aklına geliyorum😆
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Gmzakts19 şerefsiz kelimesini bir bebeğe şaka da olsa kullanmak hoş değil bence
Deletedmom_216 prensesdiana kiz ne guzle iste bu anlarin tadini cikart. Sonra tuvalete giderken bile oesinde olcak
utkummm prensesdiana ay keske benimkide babaci olsaydi😅benimki 16 aydir kucamdan inmiyo kucukken ztn ben ve esimden baskasinda durmazdi simdide pek degisen bi sey yok
cikolatahurma prensesdiana bence mutlu olmalısın benimki o dönemlerde kimseye gitmiyordu babasına bile tuvalete bile gidemiyordum😄
tugsemtuana prensesdiana benim büyük kız 7 yaşında babaannesine annesine yatılı gidiyor beni hiç aramıyor o kadarda ilgili bi anneyim aslında eve gel demesek gelmeyecek tuhaf gerçekten 😟
prensesdiana tugsemtuana kuzenimin kızı da öyleydi okula yeni başladı hep ananede babaannede kalıyordu annesini aramıyordu pek
nilikonunannesii prensesdiana benim kızım da 7 buçuk aylık o da hiç farkında değil ben evde varım yokum anlamaz😅 daha onu kavramak için küçükler
Evaninanasi prensesdiana tuvalete bile gidemezsiniz 😅 bebeklerde ayrılık kaygısı genelde 10-11 aylık falan başlar. O süreç bitene kadar da yapışık ikiz gibi olursunuz ☺️ çevresinde güvenli bağlandığı başka birileri varsa onların yanında yine durur tabi
nkygsz prensesdiana benim kızımda 7ay15 günlük sadece görürse ağlıyo o kadar yokken umrunda değil daha 😂😂