Arkadaşlar 18-19 aylığız ve inatlaşma,istediğini aglayarak yaptırmaya calışmak,sürekli ağlama krizlerine girmesi normal mi?Delirecek gibi oluyorum bazen…eline su verdiğimde evi suluyor komple,parkta su gorunce icine dalıyor el ayak..almaya çalıştığımda çığlık kıyamet..artik eve götürmeye calismak ya da başka birşeyler yaptırmak çok zor hale geldi..18 ay anneleri durumunuz boyle mi ?