cigdem_goktug Kızlar merhaba bel ağrım vardı kas gevşetici sprey ve bu ilaç verildi emzirirken kullanılıyor mu bilen var mı?
yzx Ben de bi iki ay önce çok belim ağrıyor diye doktora gittin ama emzirdiğin için sadece parol yazabilirim başla birşey kullanamazsın hamileyken bile ilaç seçeneği daha fazla dedi başka da birşey yazmadı