Kızlar selam. Emzirirken dayanamayacağım derecede acı hissediyorum. Emmeye başlamasıyla birlikte dudaklarımı ısırıyorum ağlıyorum acıdan ne yapacağımı bilemiyorum. Sütüm geliyor, bebiş güzel emiyor güzel kavrıyor. Emzirme desteği de aldım gerçekten sorun nedir anlamıyorum ne zaman geçecek bilmiyorum hiç sabrım kalmadı dayanamıyorum artık. Sağım yapıyorum sağdığım sütü vermek bebekte gaz yapıyor süt kaşığından dolayı sanırım ya da hızlı akıştan dolayı bilemiyorum. Sol mememi artık hiç veremiyorum ve mecbur sağıyorum en azından biraz uyuşuyor. Çok çaresizim artık. Lansinoh krem hiçbir işe yaramadı. Colostre krem kullanmıştım o da yaramadı. Zeytinyağı sürüp beklettim o biraz yumuşattı ama çok sızlattı. Gümüş kapak, göğüs kalkanı hepsini denedim. Kendi sütümü sıkıp sürdüm kaç kere. Ne yapacağımı şaşırdım 1 ay oldu artık geçmiyor geçmiyor geçmiyor nolur mucizevi çözüm önerileriniz varsa desteklerinizi bekliyorum. Bugün ek olarak sarı kantaron da deneyeceğim.