Kızlar bugün 4. Günümüz eğitimde kızım 29 aylık altını açık bırakıyorum sürekli de soruyorum çişin varmı diye geliyoruz oturuyoruz lazımlığa herşey güzel gidiyor buraya kadar
Ama asla lazımlığa yapmıyor kalkıp gidip salona yada koridora yapıyor çişini de kakasını da
Gördüğüm an hemen alıp getiriyorum lavaboya ama yine tutuyor yapmıyor kalkıp gidince yapıyor napcam neyi yanlış yapıyorum ben ya 😫