210624 çocukları da pek sevdiği söylenemez bayılmıyor yani ama genel olarak kendi çocuğunu hiç sevmiyor istemiyor çok isteyerek hamile kalmadı süprizdi hamileliği yıllardır söylüyoruz zaten bu çocuk normal değil bir hastaneye götürün edin falan diye veya işte ne bileyim çocuğa böyle davranmayın böyle şeyler yapmayın odaya kilitlemeyin dövmeyin etmeyin söylüyoruz zaten ama aynı şekilde devam ediyorlar çocukla bir sorun olduğunda kabul etmiyorlar bilerek yapıyor diyorlar görümcem içinde gel seni doktora götürelim belki bir ilaç yazar daha iyi olursun dediğimizde de kavga çıkıyor ben hasta falan değilim bize büyü var ondan böyle oluyor diye