Annesininguzusu aayyyssee ikiside çoook güzel üsttekimi tesettürlü olmadığım halde giyerim zevkiniz çok güzelmiş🥰💐❤️
caniminikizleri Annesininguzusu öyledir canım allah razı olsun inşallah aslında dediğin gibide olabilir teşekkürler 🌸
Annesininguzusu OLaaBalito_ bende almıyorum normalde ama bu bayram bi alasım geldi heveslendim kıyafetim yok sanırım bahaneyle alırım bir kaç parça😂😂
gizem6767 Annesininguzusu etek gıymdgmden ucuz aldım yenı cıkanlar 700 normalde etek gıymıyorum o yüzden almdm
Annesininguzusu Tatlican ya tesettüre ne güzel kıyafetler var bi bluz bakıyorum hep crop tarzı tesettür olarak çeşit çok zevkinizde çok güzel 💐
Annesininguzusu usenmedimyaptimbirvelet baya şık bir elbise ama şal sanırım renk olarak olmamış gibi tabi siz daha iyi bilirsiniz tesettürlü değilim uyumlu nasıl olunur kıyafette bilemem ama elbise güzel ve şık💐
Annesininguzusu deleted20517 etek saten mi acaba çok güzel duruyor etek gömlek bu arada bende yeni çıkan etekler var uçuş uçuş onlardan istiyorum ama bakalım bulursam artık💐
Tatlican Annesininguzusu Teşekkür ederim bunu çok yalıştırdım kendime. Ama tesettür de zor bu yıl.Eteklı takımların etekleri hep kısa üstler kısa salaş Valla bunu zor buldum Ama tunikli pantalonlu çok var .
usenmedimyaptimbirvelet Annesininguzusu ben buna kahverengi veya elbise tonunda bi şal takmayı düşünüyorum bende kırmızıyı sevemedim🫶🏻
deleted20517 Annesininguzusu scuba etek kuzum bu kalıbı çok güzel çok beğendim Bende şu çıkan kraş eteklerden alıcam onlarda güzel duruyor bu tarz gömleklerle int bak canım istersen
Annesininguzusu usenmedimyaptimbirvelet aa kahverengi güzel olabilir evet daha ağır durur bu renk kötü duruyor kahvenin her tonu olur bu elbiseye güzel günlerde giyin🥰💐
Annesininguzusu deleted20517 aayy baktım şimdi evet kraş etek dediğim etek çok güzel hem tesettür için uygun hem tesettür olmayanlr için çok kurtarıcı bir parça hemde şık😍