balkizim1 ay ben bu elbisenin bir benzerini alacaktım 2 günde bitmiş alacağım sitede 😁 artık benzerini milladan alcam 🤣 aslında bayramlık diye değilde yaz boyunca işte gezmeye tatile vs gittikçe giyerim diye alışveriş yaptım ben o elbiselerden biri de bu 🤍 güle güle giyin sizde mavi elbiseler favorim bu sene benim