Kızlar oğlum 16,5 aylık ve ben hamileliğimin son dönemlerini de sayarsam 17 aydır pert haldeyim hepimiz gibi😊 gerçekten çok yoruluyorum evin temizliğiydi yemeğiydi bebeğin oyunu gezdirmesi temel ihtiyaçları bir de üstüne çalışıyorum öğretmenim yarım gün çalışıyorum 9-13 arası. Valla artık yaz da geldi bazen çıkıp boş boş avm turlamak istiyorum dilediğimce alışveriş yapmak istiyorum arkadaşlarımla ansızın kahve içmek için buluşmak istiyorum, bazen evde boş boş yatmak istiyorum bazen o gün yemek yapmayayım istiyorum, uykuyu zwten hiç söylemiyorum, kendi odasına geçeceği günleri bekliyorum sabırsızlıkla😄oğlum da sanki ekstra yaramaz gibi hiç yerinde durmuyor millet bahçesine götürdüm dümdüz yeşillik alanda yapmadığı yaramazlık kalmadı kan ter içinde eve nasıl döndüğümü bilmiyorum🥲 o benim canım dinyalar kadar çok seviyorum bu hallerini özleyeceğimi de bilşyorum çünkü galerime baktığımda geçen yıl o kadar zorlanmama rağmen daha bebek hallerini özlüyorum🤷🏻♀️ ne zaman rahatlarım nolur biri bana doğruyu söylesin hep böyle koşuşturmalı mı geçecek, ne zaman yapma dediğimi yapmayacak, ne zaman kendi kendine oyalanacak😬 mutfağa girmeme asla ama asla izin vermiyor yanından kalkıp evin içinde oda değiştirsem bile kıyameti koparıyor ağlıyor delicesine paçalarıma yapışıyor bırakmıyor😭 artık kendime biraz vakit ayırabilmek istiyorum🥲 bu arada yaşadığımız şehirde hiiiç kimsem yok eşim de çok yoğun çalışıyor kendi işi var arada yüzünü görüypruz😄