ellerimtombik1 Arkadaşlar çok yakın arkadaşımın bir düğünü var onun için bu elbiseyi aldım emzirmeye de uygun olduğu için sizce bu güzel mi
tospikannesi_ ellerimtombik1 bende kapalıyım arkadaşımın düğünü olsa giyerdim gayet şık. İlla abiye giyeceksin diye birşey yok.Hatta mankenin ayağındaki ayakkabı da çok yakışmış elbiseye .
ellerimtombik1 tospikannesi_ Auaklabı 3 çocukla ancak babet olur bana 😅 ilay-mom binnur37 teşekkür ederim yanıtlarınız için 🌸
papatyam-34 ellerimtombik1 Bence çok şık giyilebilir zaten artık düğünler de o kadar çok abiye giyen yok genelde elbiseler tercih ediliyor mankenin ayakkabısına bende bayıldım ama buna benzer babet de var taşlı bence altına da öyle bir şey alırsanız çok şık durue
ellerimtombik1 karan3535 İyi olmuş o zaman aldığın ya daha da düğünden sonra da kullanabilirim papatyam-34 teşekkür ederim ben de Böyle taşlı bir babet bakayım