bussenz Kızlar kafamda saç maç kalmadı bir tutam saçım var elimi değsem dökülüyor bi çözüm yolu söyleyin 😭
dayes bussenz önce kan tahlili yaptırın değerleriniz düşmüş olabilir ama değerler normal olsa bile bir süre daha devam ediyor. Karanfil suyu çözüm oluyor biraz
1oglanannesi__ bussenz shampoo trendyoldan alın kullanın cok işe yarıyor fiyatı yüksek ama dönem dönem düşüyor
PeekaBoo_ bussenz canım o hormonal bir durum bir süre dökülecek sonra yerine yenileri çıkacak, benim de bölge bölge kelliklerim vardı lafa derim gözüküyordu çok az saçım kalmıştı ama sonra yerine yenileri çıktı
bussenz dayes biberiye de duydum karanfili de araştırayım bir, değerlerim normal aslında tamamen doğum sonrası klasiği sanırım ama sinirim bozuldu artık 😢