Kizlar bebeğim 8 aylık gözüne oyuncak düşürdu biraz ağladı sonra sakinleşti gözünün dışı kızarmıştı içinw baktım bisey göremedim kızarıklık çizik vs sonra uyuturken yan bakınca fark ettim renkli kısımda böyle toplu iğne başı kadar içe mi gömük desek şişik mi desem bı iz var yani bı hasar bırakmış şuan poller kapalı haftasonuan girdik bide aciller bişey yapar mı yada böyle bı durum başına gelen var mı gözünde sulanma yok kızarıklık yok göz takibi var renkli kısımda var sadece ne varsa direk gözüne düşürmüş sanırım keskin bı kenarı yoktu oyuncağın dönenceler oluyo ya sesini seviyo diye çevirip onu vermiştim eline onun o çevirme kısmı sivri değil ama biraz sertti muhtelen orası değmis . Böyle bişey yaşayan var mı