aleynalyamurat 2. De bizim de böyle çıktı,3. Topuk kanın da herşey normal geldi. Sarılık,bebeğin aç olması,alınan numunelerin uygun ortamda saklanmaması vs hepsi etkileyebiliyormuş sonucu en son alan ebe böyle demişti. İçinizi ferah tutun normal gelir inşallah.