8.5 aylık kızım 3 gecedir gözleri kapalı ağlıyor. Beşiği sallıyorum susuyor ama durunca tekrar🤦♀️ diş desem bir belirti yok. Sabaha karşı yanıma alıyorum emzirdiğim zaman uyuyor. Bir süre sonra tekrar mızır mızır. Nedendir acaba bir akıl verin nolur..