Hanımlar bebeğim 23 ocak doğumlu 1. Ayda Hepatit B aşısı oldu bugünde 4. ay aşısı olduk ve yeni takvime göre yapıldı.Sağlık ocağında sormayı unuttum eve gelince aklıma geldi bebeğimin aşı takviminde 4. Ayda Hepatit B aşısı yoktu. Sonradan hemşireyi aradım sorun yok dedi ama aklıma takıldı.Sizce bi sıkıntı olur mu