Bunedunyakardesim Halkbanka gittim bugün TC ile direk parayı sadece anneye veriyorlar her ay böyle çekicekmişiz Şubat ayinda doğum yaptım 3 aylık toptan 4.100tl aldım bilginiz olsun kızlar
krky6868 Bunedunyakardesim eşim başvuru yaptı benim onun kimliği ile mi almamız gerekir yoksa eş başvuru yapsa da anne mi lazım