Merhaba kızlar kızım 11 aylık iki haftadır hiç emmedi sağdım verdim yine almadı ne yapmalıyım sizce göğüslerimden hayla süt geliyor sizce tekrar nasıl emzirebilir miyim bu durumu yaşayan varmı aranızda nasıl bir yol izlemeliyim göğüslerim tekrar sağıp boşaltmak istiyorum kafam çok karışıkkk yardım edin banaaaa:(((((