esraeylul30 Kızlar ben sigara içiyorum ancak doğumdan itibaren bıraktım şuan 4 Aylık kızım var çok içesim geliyor stresli ortamdayım. Sigara içen anneler varmı bir sıkıntı yaşadınız mı bebekte? süte etki etti mi
womanmom15 esraeylul30 süte etki edip etmediginj bilmiyorum ama ben 4 tane içiyorum günde yapacak bişey yok hamileliğimde de iciyodum gunde 3 tane
blueberryyy__ esraeylul30 bende sizin gibiyim hamile kalma ihtimalim olduğu gün bıraktım. Tam 4 buçuk aylık oldu oğlum. Allah var bir daha canım çekmez sandım. Ama çok canım çekiyor son zamanlarda. Ne yapacağım bilemiyorum. Vicdan azabı çekmemek için sabrediyorum. Bırakmışken tekrar başlamak da çok kötü
minnakkofte esraeylul30 keske icmeseniz kaynananizin cocuklarina olmamış diye sizinkine olmayacağının garantisi yok.ben ilk kızıma hamileyken bıraktım ilk zamanlar zorluyor öyle hemen istek geçmiyor ama sabredin ben bırakalı 6 yıl oldu çok şükür.stresinizi alacak başka şeyler deneyebilirsiniz yürüyüşe çıkın mesela bol bol
MKmoms24 esraeylul30 sütte azalma, kolik olma ihtimali arttırma huzursuzluk ve uykusuzluk yapacağını yazmıştı instagramdan bir doktor Dr. Umut özdöl
womanmom15 esraeylul30 sutumu sagip olcmedim canım ama çişli bez sayısı olmasi gerektiği gibi meme reddi yasamadim bugün mesela sabahtan sigara icmedim daha bebegim gene huysuz atak doneminde herhalde