Morcivert061 Merhaba Hakkari merkezde yasayanlardan ev konusunda yardımcı olmasını rica ediyorum🙂 ev bulmak çok sıkıntı uzakta olunca dahada yoruyor insanı. 3+1 ESYASİZ ev varsa bildiğiniz gözünüze çarpan çevrenizde yardımcı olurmusunuz lütfen 🙏
yigit27 Morcivert061 kız kardeşim merkezde polis memuru eşi de emlak işleriyle uğraşıyor genelde polis ve askerlere isterseniz özelden numarasını vereyim eşiniz Bi görüşsün.
Ipektubaa Morcivert061 merhaba ben tam merkezde çarşıda oturuyorum taşınacağım ama tek sorun 6. Kat asansör yok 2+1 ama mutfağı büyük
Morcivert061 yigit27 t sekkur ederim özelden yazarmisiniz.sahobinden bulmak isterim tabi ama Muğla’dayim daha gidemedim hakkari’ye ve ev bulmak zorundayım
yigit27 Valide-Ayse-Hafsa-Sultan hepimiz bu yollardan geçtik güvenilir yer bulmak çok zor ayrıca askerin polisin tutabilecegi yerleri bulmak. Sahibinden de ki bütün ilanlarda emlakci bakabilirsiniz. Ayrıca ben öneri sundum. Eniştem de hakkaride uzman casusluk bıraktı cocuga birinin bakması için. Ek olarak askere polise yardımcı oluyor. Ben yardımcı olmak için yazdım. Daha önce böyle bir paylaşımimda yok bakabilirsiniz.
ebruuyildizz Merhaba şuan Hakkâri merkezdeyim. Çarşıda bir ilan gördüm 3+1 doğalgazlı numarasını atabilirim ev bulamadıysanız
dilaragkcn nostradamus jandarma lojmanları yapılmış ama uzun zamandır açılmamış, sanırım deprem yönetmeliğinden dolayı
Ipektubaa dilaragkcn bu sene açılacak diye duydum jandarma lojmanları için sirekki içinde de çalışanlar görüyorum
nostradamus Ipektubaa jandarma lojmanları için sordum kimse net bir bilgi vermiyor çok sıkıntılı ev taşıma süreci
Ipektubaa nostradamus jandarma ıcin bir arkadaşım da beklıyor ama bılınmıyor ağustos sonu gibi duymuş onlarda ama kulaktan duyma tabi kadar doğru bilmiyorum
Ipektubaa dilaragkcn yaklaşık 1 ayı bulur bence ayın 15 inde ilişik kesilecek burada . Siz yeni mi geleceksiniz kaçıncı sıradasınız