ka82 Bebeğim dış çıkarıyor bu en sancılı dış oldu. Biraz ateş yaptı. Vucudunda döküntüler gördüm bugün doktoruna götürdüm isilik olduğunu söyledi. Bu dönemde isilik yaşayan var mı,?
mervegmskra ka82 benimkide 10. Ayına girecek ve diş döneminde isilik gibi oldu sonradan elinde ayağında sanki yanmışta su toplamış gibi kabarcıklar var bayram bitişinde doktora götürücem sizinde mi öyle oldu acaba
ka82 mervegmskra merhaba yeni gördüm kusura bakmayın geçmiş olsun.hayır bizde şu toplamadi kırmızı benekler gibiydi ve geçti. Sizde durum nasıl?
mervegmskra ka82 dün doktora gittik el ayak hastalığıymış enfeksiyona bağlı birinden kapmışız neyseki geçiyormuş birşey kullanmama gerek yokmuş
bircekusunannesi Merhabalar🌸 Bebeğim daha hiç diş çıkarmadı o yüzden belirtilere pek hakim değilim ama iki gündür özellikle boynundan alev gibi yanıyor ve ilk defa isilik oldu. Sizin çocuğunuz çıkardı mı acaba dişini ve isiliği geçti mi?
ka82 bircekusunannesi merhaba yeni gördüm kusura bakmayın. Geçmiş olsun.Bizim çıkan dişlerimiz var ama o dönemdeki şişen dişleri patlamadı henüz. İsilik geçti doktorumuz denize götürün goturemiyorsaniz durulama suyuna biraz tuz koyun demişti ben her gün ılık duş aldırıp tuzlu suda beklettim biraz temiz suyla duruladim. İki günde geçti.birde sıcakta yatmadı çok önemli. Şimdi azıcık yine boynunda çıkmış isilik emerken biraz sicakliyor ondanda olabiliyor sanirim.