Kızlar merhaba, iş ve ikinci çocuk arasında gidip geliyorum 😅 bir de size sormak istedim. Şu an 21 aylık bir oğlum var, çalışmıyorum ev hanımıyım, üniversite mezunuyum, doğumdan önce özel bir şirkette çalışıyordum, bebeğim için işten ayrıldım. Eşim de memur olarak çalışıyor, kendi evimiz var. Şu an bazı aylarda borçlardan dolayı eksilere düştüğümüz çok oluyor ama çok şükür idare ediyoruz bir şekilde. Aslında evde durmaktan bazen çok bunalıyorum çalışsam bana iyi geleceğini düşünüyorum ama diğer yandan da bebegimi kendim büyütmek her anına şahit olmak istiyorum. Bu düşünceyle ilerlersem bebeğim ilkokula başlayana kadar çalışma hayatına giremeyeceğim diye düşünüyorum. Allah nasip ederse bebeğim ilkokula başladığında işe girersem ikinci çocuk ne olacak? O zamana kadar ikinci çocuğu da aradan çıkarsam mantıklı olur mu sizce? Eğer şimdi ikinci çocuğu yapmazsam nasipse işe girdikten sonra tekrar çocuk yapıp işten ayrılmak o çocuğu da büyütmek falan pek mantıklı değil gibi. Acaba diyorum şu sıralar ikinci çocuğu mu yapsam? 😅 ama diğer taraftan bebeğim de küçük her ikisine yetebilir miyim emin değilim. Of ne yapacağımı hiç bilmiyorum sizce ne yapsam kızlar?