safis12
4 ay 22 günlüğüz .
İsmine değil de sanırım sesimize bakıyor tabi alışsın diye sürekli ismi ile sesleniyoruz.
Gülümsüyor . Cazgır ve artık ağlarken gözünden yaş bile geliyor 😅 dönüyor şimdi sürünmeye çalışıyor henüz beceremiyor . Bazen ben ayaklarından destekliyorum . Dişler fena kaşınıyor eline aldığı ağzında ama onunla da verim alamıyor sanırım daha çok sinirlenip ağlıyor