Kızlar öncelikle bebeğim 23 aylık biz ne desek söylemeye çalışıyor yarım yamakta olsa ikili kelimelere tam anlamıyla geçtik sayılmayız ama sanırım çok konuşkan biri değil genelde kullandığı kelimeler gitti bitti anlamlı bi şekilde söyler ikili kelimeleri nadir şekilde eserse söyler ama ben aşırı takıntılı bir insanım sürekli konuşsun istiyorum bugün bunu demedi neden demedi vs algıları çok iyi ne desem hemen bakar getir derim getirir bak derim oraya bakar ama ben bu şekilde kendimi aşırı yıpratıyorum