Arkadaşlar sekiz ay 20 günlük kızım var eşim bir haftadır hastaydı ateşi yoktu ama burnu akıyordu sadece ayrı odalarda yatmamıza rağmen bebeğim iki gündür değişik iki gün önce halsiz gibiydi gözleri sönük bakıyordu calpol verdim hafif baş bölgesinde ateşi var gibiydi çok az dut pekmezi verdim tarhana içirdim sonra o halsizliği gitti sabah öksürükle başladı balgamlı gıcık tutmuş gibi boğazı ama bir şekilde atamıyor balgamı sonra gündüz normal oyun oynarken otururken uyanıkken hiçbir sıkıntı yok öksürmedi üç defa uykuya yatırmaya çalıştım üç uykusu da iki 3 dakika sürdü öksürük tutuyor ve uyanıyor uyandıktan sonra öksürük yok
Hava cihazı aldık dün akşam yemeğini yedirdim Calp ol verdim zeytinyagi sürdüm sırtına göğsüne burnunu temizledim hava verdikten sonra da uyuttum hiç öksürmedi sabaha kadar rahat bir uyku geçirdi sabah kalktık şimdi normalde de öksürüyor hafif hafif uykusunda da öksürüyorbalgam şekilde öksürüyor normalde öksürmüyor sadece uykusunda öksürüyor dün gündüz uykusu hiç yapamadık çünkü hep öksürdü şimdi yine yarım saat yarım saat 2:00 uykusunu yaptık ama uyku boyunca öksürdü yemesi biraz düzensiz bazen mama içiyor bazen sadece ek gıda yiyor mama reddi yapıyor su içiyor meyve yiyor verdiğim her şeyi iştahı yerinde ama yemiyor çok eşim eczaneden hava cihazı aldı oradaki kadın da hava verin hava verdikçe öksürük balgam atmaya çalışacak daha çok öksürecek demiş ateşi olmadığı için şu anda doktora götürmedik sizce götürmeli miyiz