meryemxcc Kesin bilgidir Rota ılk doz 14 hafta dolmadan ıkıncı dozda 24 hafta dolmadan yapılır Tadı tatlıdır Kızıma da yaptırdım ilk dozu oğlum bugün yaptım bu aşı ateş yapmaz
aslhnkrts ziyangilbihter uyku sersemi yazdığım için belirmemişim kızım prematüre bebek doğum tarihine göre 5 / 7 düzeltilmiş ayına göre 3 ve 5 oluyo kusura bakmayın
aslhnkrts dilara236 kusura bakmayın ben biraz uyku sersemi yazmışım yorumu benim kızım prematüre bebek doğum zamanına göre 5ve 7 düzeltilmişe göre 3 ve 5 oluyo tekrar kusura bakmayın ben yanlış yazmışım
mamalika janemaryam ben doktorumuzun kliniğinde yaptırdım. Özellikle sordum kusarsa vs diye. O da ağız içine değmesi yeterli demişti. Sizin bebeğiniz de almıştır muhtemelen.
aslhnkrts mamalika ilk gittiğim doktor hemen 3. Ay da yapalım dedi başka doktor düzeltilmiş ayını hesapladı ona göre yapıldı
Kitsu Rotarix in tadı daha güzel dedi sağlık ocağı hemşiremiz i yüzden 2 doz rotarix yaptırdık. 3 ve 5. Ayda
apohan Merhaba arkadaşlar biz rotateq yaptırdık 2. Dozu yaptırcam eczaneden aldık eşim buzluğa atmıs 4 saat buzlukta kaldı bişey olur mu acaba doktor eczacı falan olan varmı? O kadar para verdık çöp olmasa